Wereldreis 2015 - Reisverslagen van Nienke van der Louw - WaarBenJij.nu Wereldreis 2015 - Reisverslagen van Nienke van der Louw - WaarBenJij.nu

Wereldreis 2015

Een mooie reis door Zuid-Oost Azie en Oceanië. Samen met mijn vriendinnetje Kitty Hexspoor hebben wij dit idee gekregen toen we een jaar of 12 waren. We stonden samen, met beide ouders, op een camping en Zuid Frankrijk. Tijdens een rondje verstoppertje stonden wij achter een heg en bespraken we onze toekomstplannen. Wat zou het gaaf zijn om een wereldreis te maken zeiden wij toen tegen elkaar.

Jaren gingen voorbij, we werden ouder, kregen vriendjes, begonnen een opleiding etc. Het idee was (tijdelijk) van de baan. Totdat we allebei tot de conclusie kwamen dat onze opleidingen tegelijk af zouden lopen, we allebei geen vriendje meer hadden en we klaar waren om deze reis te maken!

In december 2014 hebben we alles in werking gezet. We hebben reisorganisatie Kilroy in de arm genomen om onze reis te plannen en het idee was rond. De tickets werden voor ons gereserveerd en geboekt en het aftellen kon beginnen. Inmiddels zijn we 8 maanden verder en gaan we bijna. Op 8 september 2015, 14:15 zullen wij vertrekken voor dit geweldige avontuur en gaan wij samen de wereld verkennen.